2013/06/19

ギャラリー展示開始/Gallery starts from 18th

Hello everyone!!
こんにちは
I would like to share with you about my event which is start from yesterday!!

昨日から展示が始まった、ギャラリーのご紹介をさせていただきます。

I started scrapbook one and half years ago.
Since that, I've been making projects mainly using papers!

スクラップブッキングと出会い、1年半が経ちました☆ 

Fortunately! One of the gallery offered me to display my projects at there gallery!!
What a honer to have this opportunity!!

作品の数も徐々に増え、(紙のはぎれも増え)
とても嬉しい事に、ギャラリーに飾って頂く機会まで頂く事ができました。

I went there to display the projects on last Monday.

月曜日にギャラリーに搬入し、昨日初日を迎えました☆
It is like this!!

展示はこんな感じです♪♪


I also have a message note there!!
If you have opportunity to go and see my place, please leave me some message in there.

コメントノートも置かせて頂き♪
土曜日と日曜日以外はギャラリーに行けないので、

メッセージを頂けると嬉しいです☆


っと言いながら、
気になって気になって。。。

Then...
I couldn't help my self go and check the message note yesterday...

So I just went there(of course...)
And checked my massage note(sure,why not!)
Then! Ta-Da!!

Moko and Wednesday left me some messages!!
I was like... ☆※$△♫□!○!!!!

Thank you so much for your visit and sweet comments!!!
 I was just smiling holding that book for loooooong time, then I almost took it to home!!
 These sweet comment put some magic on to my note, and change it to a special one for me!

 昨日、仕事終わりにギャラリーに行ってみました!!(結局ね。。。行っちゃいました。。。)

そしたらなんと!昨日お店にいらっしゃったWednesday さんとmoko さんが見に来てくださり!!

メッセージを残してくださっていました!!!!!

嬉しすぎて、ノートを持ち歩いていたら。。。
ノートを持ったままギャラリーをで帰りそうになりました。。。

既に、ノートが宝物になりました!

お立ち寄り頂き、また、コメントも残して頂き!
ありがとうございました(ToT*)"

もちろんノートは!

いかん、いかんと元の位置にバッチリ戻しに行き

明日は、父が見に行くと行っていたので。。。

「コメント!書いてね!」

と、しっかりお願いしておきました♪♪

 I will go to my gallery on Saturday and Sunday, I hope to meet lots of people there!

土日には、なるべくギャラリーに行っていようと思います☆

多くの方とお会い出来る事を、楽しみにしています♪♪

場所はこちら→
6月23日まで展示しています☆


Thank you for stopping by my blog today.

Have a wonderful Thursday!!





0 件のコメント:

コメントを投稿